Sunday, August 23, 2009

Alhamdulillah..

Alhamdulillah..Dapat juga saya segulung ijazah setelah 4 tahun belajar di UPSI..Ini bukan sijil kematian seorang mahasiswa tapi sebuah kebebasan untuk terus berada dalam perjuangan..Mudahan terus istiqamah bekerja di jalan ini..Pengakhiran kepada perjuangan ini adalah kemenangan ataupun mungkin syahid..InsyaALLAH..Mudahan terus dipilih oleh ALLAH.. with ust anhar

Tahniah buat sahabat-sahabat yang berjaya naik ke pentas untuk menerima ijazah sekalipun banyak cabaran dan dugaan kita lalui bersama.. Congratulations for all of you!! (^_^)/ Tidak dilupakan buat ust Anhar, yang sudi bacakan doa dalam majlis Istiadat Konvokesyen untuk sesi kami..Sebak seketika mengaminkan doa yang ust bacakan..Mudahan boleh lagi saya berada dalam halaqah ilmu bersama ust..InsyaALLAH..

Thanx to my ma and ayoh coz sudi hadir walaupun dalam kebimbangan H1N1 dan dalam keadaan kaki ayah yang kuarang sihat, dipaksanya juga untuk memakai kasut semata-mata nak masuk ke dewan. Terharunye..isk isk isk..

Apapun, Ramadhan Kareem!!Mungkin ini yang terakhir buat kita semua. Selamat menempuh Madrasah Tarbiyah Ramadhan, mudahan pengakhiran Ramadhan ini dapat dianugerahkan ijazah ketaqwaan.. (^_~)

2 comments:

syairah said...

tahniah sahabatku..

semoga menjadi guru yang cemerlang..

penasalju said...

tahniah..