Thursday, October 23, 2008

Jadual Exam ku..

This is my last exam in UPSI..huhu..

4 November 2008 (2.30ptg) : Sains Alam Sekitar
7 November 2008 (9.00pg) : Kaedah Mengajar Kimia
10 November 2008 (9.00pg) : Pengajaran Matematik Sekolah Menengah
12 November 2008 (9.00pg) : Pembolehubah Kompleks

Maka, 12hb itu tamatlah exam saya di UPSI..Terasa cepatnya masa berlalu..Berapa banyakkah sumbangan yang telah saya curahkan di bumi permata ini? Adakah masih berpeluang bertemu sahabat-sahabat seperti berada di sini? Adakah masih ada ruang untuk sama-sama saling mengingatkan satu sama lain?

"Ya ALLAH tetapkanlah aku di jalanMu walau sekecil mana pun sumbangan aku untuk perjuangan ini. Teguhkanlah iman dan pendirian aku selama aku berada di medan tarbiyah yang lagi luas, besar dan mencabar apabila keluar nanti.."

Untuk kawan-kawan, bittaufiq wannajah fil imtihan.. Semoga semua berjaya di dalam ujian dunia ni.. (^_^)/ caiyok!caiyok!

1 comment:

khaulah mujahidah said...

akak, nanti keluar mesti rindu kt kinah...haha, :)dont forget us! rajin2 la singgah ye..

insyaAllah ur 'contribution' here akan jadi saham akhirat..ameen,